Blääh! Tavoitteet ja tavoitteet.... Mulla olisi tavoitteita vaikka toisille jakaa, koska niitä tavoiteltavia asioitakin on vaikka mitä.

No jos kuitenkin asettaisin tavoitteet tälle minun rakkaalle harrastukselleni eli koira touhuille, joten tavoitteet tulevat minulle ja koirille ja lähinnä tässä paineistetaan minua ja Akkaa :-)

Akka:

  • Treenausta, treenausta ja treenausta niin ja järkevää treenausta, että syntyy myös tuloksia. Kaikissa osa-alueissa; haussa, jäljessä ja tokossa.
  • Tänä vuonna keskitymme täysin aktiiviseen treenaamiseen, koska tähtäimenä olisi, että 2009 olisimme kisa kunnossa. Se missä lajissa, nähdäänkin sitten ensi vuonna.
  • Päästä hyvään jälkikoulutukseen.
  • Blogin ylläpito Akan treenauksesta, koska näin pysymme kärryillä ja tavallaan treenaimiselle on se kontrolli, koska treenit pitää pistää ylös ja julki ;-)
  • Parit näyttelyt
  • Tärkein tehtävä on kuvaukset, että luusto on kunnossa!

Se miksi nyt tavoitteet on asetettu treenaamiselle on ihan sen vuoksi, että olen taas raskaan ;-) Meille siis syntyy neljäs lapsi. Laskettuaika on toukokuussa. Tämä ehkä "hieman" rajoittaa tätä harrastamista. Ihanin asia on kuitenkin se, että saan jatkaa edelleen kotona olemista eikä minun tarvitse palata vieläkään töihin, joten aikaakin myös on toisella tavalla.

Köpi:

  • Pasi haluaa oppia vetohiihtoa, joten heti kun tavesiin tulee se ryhmä (niin ja sitä lunta, lunta), niin sinne vain äijät oppimaan hiihtämisen saloja. Taidetaankin sitten akka-porukalla mennä katsomaan, kun ne meidän äijät tarpoo :-D
  • Tehdä Köpille kunnollinen tarha pihalle.