No niin olimme koko perhe näyttelyissä Pirkkahallilla ja voitte vaan kuvitella, mikä hulabaloo meillä vain voi olla, kun on muksujakin mukana.... Kohta niitä on sitten neljä :)
Täytyy sanoa, että kehään meno jännitti kovasti ja Heidiä oli kovin ikävä.
Akka otti lunkisti eikä hötkyillyt turhia.
Oli mukavasti tilaakin näyttelyissä. Ei ollut heti toinen niskassa hengittämässä.

No kehässä Akka liikkui hyvin, välillä meinasi innostua hyppimään minua päin, mutta komennettuani, hidasti tahtia. Kovasti yritti ottaa kontaktia minuun, vaikka muu väki huuteli Akkaa kehän laidalta, niin Akka vain tapitti minua. Minä teinkin sitten niin, että laitoin Akan seisomaan vasten minua ja minua Akka tapittelikin, näin sain edes hetkeksi Akan suhteellisen ok asentoon. Tuomarin katsoessa hampaita meinasi Akka taas ottaa sen pään, että mun hampaitapa ei muut katso, mutta kun pidin Akasta kiinni, niin sai tuomari hampaat rauhassa katsoa. Kyllä Akalla täytyy olla joku muu esittäjä kuin minä, koska on minulle niin kontaktinhakuinen ja korvat menee helposti luimuun. Akan luokassa oli kolme juniori narttua. No mutta tämmöinen arvostelu tällä kertaa. Akka sai EH2 ja tuomarina toimi Thord Byström, Ruotsi.

Narttumainen, mukava narttu. Hyvänmuotoinen pää. Hyvä ilme. Hyvin kannetut korvat. Tiivis kaula. Neliömäinen runko. Hyvä lantio. Hyvärunkoinen ikäisekseen. Hieman jyrkkä olkavarsi. Hyvät kulmaukset takana. Sopiva luusto. Narttu, joka on kesken kehityksen. Hyvä turkki. Liikkuu hyvin halutessaan. Hyvä luonne. Hyvin esitetty.

Tulipahan oikein kehut esittämisestäni, jeh :) Nimittäin, kun en koskaan ole koiraa näyttelyissä esittänyt! Näköjään lahjattomat treenaa ;))

Kehän jälkeen teimme pikkuisen tottista; sivulle tuloja ja askeleita. Joka muuten onkin paljon mukavempaa kuin tuo kehän kiertäminen!

Nyt onkin taukoa näyttelyistä. Näyttelyt, kun kuitenkaan ei ole meille se juttu vaan keskitymme aivan johonkin muuhun kuin kehän kiertämiseen ;)
Seuraavat näyttelyt todennäköisesti ovat Kangasalla erkkarissa, heinäkuussa.