Ja taas hallintaa... Eipä Akka karannut juurikaan mun tyköä. Lähti hienosti vauhdista seuraamaan, josta palkaksi leikkiä ja namuja vaihtelevasti. Touhu oli nopea tempoista. Välillä Sari nappasi Akan itselleen ja minä jatkoin mielenkiintoisesti liikettä... Sari yritti hetsata Akkaa, mutta eipä vaan Akka ilman käskyä mun tykö tullut.... Hmm... mitähän epävarmuutta lie ollut??? Mutta ei ainakaan hingunnut mun perääni :( eli mun on yritettävä tehdä itseni mielenkiintoiseksi Akalle, että se kiinnittää huomionsa muhun ja vain muhun ja haluaa palavasti olla mun kanssa. Tätä siis hetsattiin ja hyvin kyllä aina tuli luokse kun hieman kutsuin. Olisi vaan kivempi, että haluaisi automaattisesti mun tyköni ja leikkisi vieläkin vimmatummin mun kanssa.
Päätin tässä illalla, että seuraavissa treeneissä, kun mulla on kaveri niin tätä jatkan. Että siis kaveri pitää Akkaa kiinni ja mä houkuttelen sitä tulemaan ja TAHTOMAAN ja HALUAMAAN tulla mun tykö mahd nopeasti! Minä olen kiva, minä olen paras Akalle, jonka kanssa se vaan haluaa olla.

Lopuksi vielä vähä höntsäilin juttuja. Nurmi oli märkää ja lossakkoista, joten alusta oli aikas kamala Akan mielestä.

Tästä mentiin Marjon kanssa lenkille.