Ja taas sitten meni suunnitelmat uusiksi :)

Ei me päästy Turkuun Hennan luokse :(
Eerika tuli kipeäksi 38 kuumeeseen. Mutta sitten la-su välisenä yönä minä aloitin oksentamisen ja ripuloinnin. Tuli meinaan aikas raju mahatauti ja siinä meni sitten koko yö ja seuraavaa päivääkin vielä.
Noh, Roosa aloitti oksentamisen sitten su aamua.
Eli meillä on sairastettu ja Pasi sai viettää isänpäivää sairaita hoitaessa ja Siiriä ja Senniä viihdyttäessä.

Kun ei minnekkään päästy, niin lauantain kulutin sitten etsien agilityseuroja Eerikalle. Eerika, kun haluaisi aloittaa agilityn Akan kanssa.
Vastaani tuli Kukkian Haukut, Pälkäneeltä entisestä Luopioisista. Heillä siellä on agilityä, tokoa ja jälkeäkin. 
Siellä ei kuitenkaan nyt ole alkamassa agilityä ensi keväänä ehkä kesällä kuitenkin. Mutta tokovalmennusta kylläkin koko talveksi. Kyseinen valmennus kuulosti kiinnostavalta, joten kuinkas kävikään, minä lähdin juttuun mukaan!
Kyseiseen valmennukseen kuuluu kotiläksyjä, päiväkirjan pitoa ja suunnitelmallisuutta ja tavoitteiden laatimista. Ryhmä kokoontuu aina kolmen viikon välein, jossa tsekataan "kotiläksy".  Tämä vetäjä tekee vielä hlökohtaisen opetussuunnitelman jokaisen koirakon kohdalle. Aikas huippua!
Minäpä sitten kirjoitin tälle Soilelle meistä ja meidän tavoitteet ja mitä halutaan. 
Eka kokoontuminen olisi ollut sunnuntaina, mutta kun tulin tauiin, niin ei päästy :(
Mutta voi kuinka mahtava oli huomata, että Soile oli kuitenkin laatinut meillekkin oman suunnitelman, jonka avulla pystytään ruveta miettimään ja treenaamaan asioita.
Todella kattavan paketin sain teoriasta ja itse treenaamisesta. Tästä sitten lähdin soveltamaan mulle ja Akalle sitä ominta tapaa tehdä.

Se miksi tähän lähdin oli lähinnä se, että saan apua tähän suunnitteluun. Olen huomannut, että teen vähä sitä sun tätä eli vähän kaikkea sieltä täältä. En ole oikein märätietoinen näiden juttujen kanssa. Aloitan jotakin ja sitten taas toista, enkä välttämättä ve asioita loppuun saakka. En oikein osaa suunnitella tai hahmottaa sitä mitä haluan ja mitä milloinkin tekisin. Nyt luulen, että tähän tulee apua ja opin tämänkin asian, koska se minulta myös vaaditaan. Argh! On raivostuttavaa, että olen tämmöinen ihminen, joka yrittää mennä sieltä mistä aita on matalin, kun ei kukaan kyttää ja valvo ;) Ja sitten ihmettelen, että miksi tää juttu ei etene???? :)
Noh, nyt on tähänkin asiaan saatu ratkaisu. Joten toivotaan nyt, että tästä hyötyä minulle ja Akalle olisi.
Nyt siis opetellaan: suunnitelmallisuutta, tavoitteiden asettamista lyhyelle aikavälille, asioiden organisointia ja priorisointia ja tästä sitten hieman sitä itse kuriakin, että pitäydytään suunnitelmassa!
Toivottavasti tästä suunnittelun taidosta tulisi minulle pysyvä tapa.  
ja on se niin kumma kuinka sitä yrittääkään itseään pettää. Siksipä on hyvä, että on tälainen taustapiru tässäkin asiassa! Tässähän vastuu kuitenkin on minulla sen kolmen viikon aikana milloin minun pitää treenata asioita Akan kanssa.

Nyt olen kahden seuran jäsen :)
- Tampereen vetokoiraseura ry:n - TAVES (pk-puoli)
- Kukkian Haukut - KuHa (toko) ja on vielä oman kunnan seura!!!! Pälkäne rules!