Oi, ku menikin hienosti!!!!

Akalla oli niin fiilikset päällä tottistelua kohtaa, että oli aivan mahtavaa sen kanssa :) Voi, ku tää tällainen sen fiilis olisi pysyvä. Nimittäin jos se olis aina tämmönen, niin mulla tulisi uusi ongelma.... Akan rauhoittelu !!! Ja tähän asti, ku oon saanut sitä motivoida ihan sikana! Kärsivällisyyttä on tullut melkoisesti ja sitä, että se OIKEASTI HALUAA tehdä juttuja!!
Mun tarvis ite mennä jonnekki semmoiseen treeniin, jossa itse voisin treenata reaktionopeuttani, nimittäin, ku Aksun kanssa säätää, niin itsellä täytyy olla ihan super nopea reagointikyky, muuten jää jälkeen todella pahasti ;)

Aloitettiin maahanmenoilla. Meni maahan hienosti. Sitten otin liikkeen mukaan. Akka käveli sivulla ja kun sanoin maahan ja olin vasta sanomassa m, niin Akka oli jo maassa!!! Outs miten nopee!!!! En tajunnutkaan aluksi, että se tosiaan oli maissa jo ennen ku olin sanonut loppuun käskyn! Palkkasin ihan superisti välittömästi. Otin muutaman kerran toiston ja kaikki meni aivan uskomattoman hienosti!
Tämän jälkeen paikalla vasemmalle ja oikealle käännöksiä. Vasemmat menee suht kivasti, mutta oikeat vielä väljiä. Nyt kyllä pari viimeistä oikealle käännöstä oli jo tiiviimpiä, joten eiköhän se tästä. On kiva nyt treenailla tätä paikalla käännöstäkin, kun voi vaihdelen kääntyillä sekä oikealle että vasemmalle, tulee tästäkin vähän vaihtelevampi treeni. Vielä, kun tulee mukaan peruutukset ja sivulle kulkemiset, niin sittenhän sitä voikin surffata kuinka vain :)
Sitten paikka istuminen sen aikaa, kun kävin nostamassa vaunut kuistille ja hain lisää nameja. Roosa tuli vielä säätämään pihaan suksineen, mutta hyvin pysyi Akka istumassa ja skarppina. Välillä toki kehuin rauhallisesti ja vahvistin käskyä.
Sitten lopuksi vielä liikkeessä istumisia. Nyt ei sekoittanut kertaakaan istumista maahanmenoon, kiva :) Mutta ei nää istumiset oo niin nopeita ku maahanmenot.

Lopetin ilmeisesti hyvään kohtaa, ku Akka vielä tuli tarjoilemaan mun tykö vaikka mitä asentoja :)