No niih ja nyt sitten ollaankin uudessa porukassa tokoilemassa :)

Saatiin Akan kanssa hienosti häiriötä, koska meidän lisäksi oli 8 muutakin koirakkoa.

Alku lähti lämmittelyllä, siten, että kaikki koirakot käveli kentällä välinpitämättömästi. Siis ettei tarvi välittää muista. Oli hieno huomata Akassa sellainen piirre, kun oltiin kentällä enkä minä sitten tehnytkään mitään, niin Akka lähti hakemaan kontaktia minusta, jopa hyppi päälleni, että hei äippä tehdäänkö me jotain jo pikkuhiljaa :) Yleensä, ku olen mennyt kentälle, niin minä olen aktiivisesti hakenut Akkaan sitä virtaa, mutta nyt olikin sitten toisin päin. Hieno kokemus!
Tehtiin myös ohituksia toisten koirakoitten kanssa, joka menikin oikein hienosti. Jopa pujottelu toisten koirien ja ihmisten välistä sujui nyt moitteettomasti ja kontaktissa!!!! Siis superia!!!! Mun koira alkaa oppia ja minä alan rentoutua :)
Tehtiin myös niin, että tämä vetäjä eli Soile tuli kättelemään minua ja Akka istui vieressäni hienosti. Tämäkin sujui oikein hienosti. Koiraan ei Soile koskenut, mutta mun mielestä vielä ei tarvikkaan. Pääasia on se, että ihminen pääsee meidän reviirille ilman, että Akka ryntää moikkaamaan. Katsotaan sitten, kun tämä sujuu, niin sitten niin, että joku tyyppi alkaa koplaamaan Akkaa.
Paikka istuminen tarvii treeniä. Nyt otankin tavoitteeksi sen, että Akka istuu 2-3min paikalla, myös erilaisia häiriöitä hyväksi käyttäen.
Maahanmenoja tehtiin, joita Akka hienosti lopuksi tarjoilikin :) Kyllähän Akka osaa ;) Fiksu peeki ku on, hehehee :-D
Sivulletuloja tehtiin, jotka sujui myös hyvin.
Treeneissä oli hauska "juorurinki", missä tarkoituksena oli se, että omistajat keskustelee keskenään ja koirat on vain eikä tee mitään. Tämä oli sinänsä hyvä treeni siksi, että Akka oppii myös luottamaan minuun siinä mielessä, että minä olen tilanteen tasalla ja Akka voi vain olla välillä tekemättä yhtään mitään.

Kivat treenti oli ja oli kiva nähdä, että Akka toimi nyt hienosti :)  Seuraavat kukkian treenti on sitten 3 viikon päästä.