Voi herranjestas sentään, kun olikin häiriötä paikalla! Mä jo aloin miettiä, että otanko Aksun kanssa mitään, ku ajattelin että häiriöt haittaa. Mutta ei ne häiriöt siten mitenkään pahasti haitannut, kun mun ja Aksun tehdessä ei niin pahasti lapannut sitä porukkaa. Mutta jos ajattelee vaikka vuosi sitten, että silloin olis varmaan haitannut ja Akka olis sinkoutunut jos jonne ja minne :) On se kehittynyt kuitenkin jonni verran tässä matkan varrella.

Mä en nyy juurikaan enää muista, että miten nää maanatain treenit meni, mutta sen muistan, että tais olla kivaa. Meitä oli paikalla Marjo & Juli, Sari & bc:t ja Heidi & mustiaiset. Siis aika hyvä porukka! :-D

Otin seuruuta, joka ihan ok. Luoksetulossa Akka hidastaa lopussa. Siinä pohdittiin, että alan kehua ennen kuin vauhti hidastuu ja meen itse maahan ja avaan purkin, jonne Akka saa syöksyä. Kokeiltiinkin, joka menikin heti paremmin.

Eteenmenoa otin ja sielläkin sama homma kuin luoksetulossa eli pomppuja ja hidastusta. Hmmm.... Mun tarvii nyt pohtia tuota eteenmenoa, että miten mä sen nyt sitten rakennan.... Pitäskö tässä nyt sitten ruveta sitä kosketuskeppiä....

Sitten viä lopuksi leikitettiin Akkaa. Akka syttyikin välillä ihan kivasti leikkimään Heidin kanssa.

ps.
Taidan ruveta luomaan paineita Sarille ja Heidille tulevaisuuteen... Sen verta hienosti niiden piskit menee, että tässä voisi jotakin sitten jo odotellakkin ;)