Tänään kotipihassa todella hienosti!

Kokeilin siis eteenmenoa ruoalla. Veimme ruoan yhdessä ja sitten lähetykseen ja Akka ampaisi kipolle todella vauhdikkaasti. Muutama toisto tähän ja kun Akka oli ihan täpinöissään heitin Aksulle patukan ja kappas Akka haki patukan ja toi sen mulle tyrkyttäen. Tästä kivaa leikkiä ja voi kun Akka leikki todella mahtavasti!!! Saalisti oikein hampaat loksuen ja taisteli, JEEEESHH!!!
Mun oli ihan pakko käskeä Pasi kattomaan ja voi kun koko aika ajattelin, että saisin jutun videolle, että saisin sen yleiseen jakeluun, että näkisitte, että miten Akka toimi tänään :)
Noh, sitten esitettiin taidot Pasille. Eteen vietiin taas muutama nappula kippoon ja lähetys kipolle ja tämän jälkeen atukka lenis ja avot! Akka meni HIENOSTI!
Olen todella tyytyväinen. Pasikin oli nyt sitä mieltä, että nyt näytti hyvälle ja Akassa näkyi se POWERI mitä tässä ollaan haettu ja haettu. Leikin yhteydessä varastin lelun, otin muutamat askeleet eteenpäin ja seurautin ihan muutaman askeleen, josta palkaksi lelu. Toimi :)
Ja miten iloinen Akka oli ittekkin :)

Noh, se mikä tässä nyt hieman taas kaihertaa.... On se, että tämä tapahtui kotipihassa..... Ja kotipihassa aina jutut on kyllä toiminut, mutta nyt toimi todella superisti.
Mun on ihan pakko päästä kokeilemaan tämä huomenna vieraaseen maastoon, että näen miten tämä toimii vieraassa paikassa. Pitää vaan tehdä tämä liike todella kivaksi ja helpoksi ja paineettomasti ja rennosti ja ja ja ja... Niin eiköhän se siitä sitten.
Mä luulen, että tämän ympärille mä tän homman nyt rakennan.... Toivottavasti......

 Iltaruoka kosketusalustaa naksutellen.