Launataina aamulenkin yhteydessä otettiin Eerikan ja Aksun kanssa viestiä.
Edelleen 40m etäisyys. 7 juoksu kertaa. Ihanaa herkku koiranruokaa palkaksi ja loppu palkaksi vielä leikkiä ihanalla Wubballa :)
Nyt meni hienosti kaikki kerrat, kun ei päässyt karkaamaan kertaakaan. Akka alkaa pikuhiljaa tajuamaan VIE käskyä, koska asettuu isumaan hienosti sivulle. Pidetään kuitenkin pannasta edelleen kiini, ettei pääse karkaamaan.

Kun olin kuskin hommassa la-iltapvllä, otin AKsun mukaani ja käytiin Niihamassa taas kokeilemassa uutta juttua. Eli aluksi 2 x eteenmenoa, lelu ja autoon. Noh ihan ok. Sitten seuraavalla kiekauksella Jenni auttoi ja piti Akkaa kiinni kun tein luoksetulon, kiitosta vaan. Luoksetulosta seuraamista.... No, joo... Ei oikein sytyttänyt tällä kerralla, mutta suunta on varmasti oikea, uskon niin. 

Sunnuntaina olinkin koetoimitsijakurssilla, ykkösosassa. Vielä pitäisi käydä kakkos osa pk-puolen, että saisin sitten koetoimitsija pätevyyden... Oho!

Illalla maneesille Eerikan kanssa.
Nyt oli päättänyt vaihtaa vähä hommien kulkua.
Eli Akka autosta maneesiin. Seisoskelin rauhaksiin paikalla ja odottelin, että Akka osoittaisi aktiivisuutta omatoimisesti. Ajattelin, että jos ei aktiivisuutta osoita, niin sitte ei tehdä yhtään mitään.
No eipä mun tarvinut seistä ku sadasosa sekuntti maneesilla, kun Akka jo pomppi mun pälle, veti hihnaa ja oli todella kivassa vireessä :) Siinä me tovi vaan leikittiin ihan hihnalla.
Tämän jälkeen otin jes,jes kissanruokapurkin ja lähdin menemään maneesin toiseen päähän. Eerika jäi pitämään Akkaa pannasta ja samalla siinä Aksulle höpötteli, että minne se äippä oikein menee. Käväsin myös ulkona (ovi aukse ja hoidin oven kiinni) jolloin Akka oli ihan ihmeissään mun perääni halunnut... Kävelin pitkin ja poikin ja pikkusen välillä huikin. Noh, kun tätä olimme tehnyt jonkun aikaa ja olin maneesn toisessa päässä tein kutsun ja Akka tuli todella täpöt mun luokse! Siis aivan mahtava :) Vielä toinen kerta paljon vähemmillä hetsauksilla, mutta Eerika piti kiinni. Tässä vieressä Sari ja Troippe teki jotaki vauhdikasta ja mä vähä ajattelinkin, että kuinkahan käy.... No tein kutsun ja Akka tuli ihan salamana mun luokse ja lujaa Troipen ohi!!! JEEEE!!!! Akka vain vilasi, mutta ei aikonutkaan mennä Troipen tykö vaan tuli mun luo!!! Ihan ihkua!!! Häiriötä oli aljon muutakin, mutta nyt Akkaa ei todellakaan häiriö napannut yhtään mitään vaan oli innoissan touhussa mukana. Täytyy sanoa, että hyvä häirö kestävyys sillä Troipellakin on, ku Akka sujahti viivana sen ohitte.
No niin, luoksetulosta siirryttiin seuraamiseen ja JESH!! Tässä Akalla aivan mahtava ilme päällä, joten tämäkin nyt ihan pelitti kivasti. Sitten autoon...

Toisessa sessiossa otettiin eteenmenoja x 2 jotka meni todella hienosti! Sitten lelu lensi ja Akka teki semmoiset mukavat pienet ympyrä juoksut. Otin Akan tyköni kytkin hihnaan ja yhdessä juostiin lelulle ja Akka nappas lelun suuhun ja salamana päästin hihnasta irti, Akka tuli mun luo lelun kanssa ja mä ihan vain pikkusen koskin leluun ja sitten juostiin autoon. Kivaa :) Akka juoksi, minä juoksin me pidettiin hauskaa!!!!

Musta tuntuu, että tää on nyt se meidän juttu, jolla haetaan motivaatiota tähän touhuun. Koska tänään kaiken palkka oli mulle se, että mä näin, etä Akalla tosiaan on kivaa ja se jos mikä on mulle se kaikista mahtavin palkka! Kunto tässä kasvaa, ku mennään vauhdilla.. Huh, huh :) mutta kivaa :)