Otettiin Eerikan kanssa viestiä tänään tuossa lähimetsässä. Siinä on hyvä pätkä mettäautotietä. Ekaa kertaa metsän siimeksessä.

Eerika jäi taas A pisteeksi. Minä jatkoin matkaa Akan kanssa n 100m ja Eerikakin jäi näkymättömiin. Eerika huuteli hieman, kun lähdettiin. Päästyämme pisteelle B lähetin Akan matkaan. Ja hyvin lähtikin ja meni Eerikan luo. Tämän jälkeen etenin n. 40m eteenpäin, tuli pieni mutka ja kivi jonka taakse menin pisteeksi C. Eerika lähetti ja hienosti Akka tuli. Huomasin, että hieman ihmetteli pisteellä B, että mihis se Heli on hävinnyt, mutta salamana lähti etenemään ja tuli tykö. Sitten lähetin Akan Eerikalle ja taas hyvin lähti. Oli ilo nähdä miten hienosti se Akka menee :)
Jatkoin taas n. 20 m eteenpäin. Akka tuli epäröimättä nyt suoraa luokseni pisteeseen D.
MUTTA NYT sitten tuli ensimmäinen ONGELMA! Annoin Akan toki siinä ottaa henkeä ja annoin makupalaa. Mutta nyt, kun lähetin Eerikalle niin Akka stoppas melko välittömästi ja nenä meni maahan. Ihmettelin, että mitä maassa on. Noh, siellä oli jonkun eläimen sisälmyksiä....  :( Voi piru että harmitti!!! Otin Akan uudelleen tykö ja lähetin. Ei lähtenyt vaan taas jumitti niihin pirun sisälmyksiin! BLÄÄH!
No sitten oli huudettava Eerikalle, että huutaa Akkaa. No Eerika huusi Akkaa ja Akka taas tajusi homman ja lähtikin matkaan.
Noh, sitten päätin mennä itse vielä takaisin C pisteen ja B pisteen väliin vastaan Akkaa, koska nyt Akka on tulossa viimeisen kerran mun luokse. Mutta Eerikalla ei ongelmia ollut lähetyksesä ja Akka tulikin täpöt taas mun luo. Mä olin nyt siis siirtynyt taas lähemmäs pois niistä riistan jätöksistä.
Nyt lähetein Eerikalle ja Akka lähtikin, mutta stoppas melko pian ja tuli tyköni. Eerika huusi ja taas uusi lähetys ja matkaan. Ja Eerikalla loppuruoka sitten palkaksi.
Mulla oli wubba ja kun oli syönyt niin Akka kiiruhtikin jo mun tyköni wubbaa hakien. Akka juoksi sitten Wubba suussa Eerikan luo.
BLÄÄH! Mitäs nyt?

Itse ajattelin tuossa, että mä jätän nyt multa itseltä kaikki herkkupalkat pois. Eerikalla on herkut ja mulla vaan kehut ja taputukset, ehkä jonkun nappulan voin antaa, mutta en kyllä mitään muuta. Ja Eerikalla täytyy olla nyt jotakin todella extra herkkua! Eerika kun sanoi, etä kovalla tohinalla Akka kyllä mun päähän lähti, vaikka etenin. Eteneminen ei nyt näyttänyt ainakaan tuovan mitään ongelmaa vaan tuo toiseen päähän juokseminen.... Hmmmm.....
Ja onko näyttäytyminen vai huutelu parempi vai miten tässä nyt pitäisi tehdä, jos tollee stoppaa eikä mene toiseen päähän???