Menin tänään Aksun kanssa Pirkkahallille tottistamaan.

Siellä olikin kiva joukko porukkaa. Siellä etittiin sinkulle sulhoa Silmänisku 

Akalle otettiin heti kättelyyn ihka uudella noutokapulalla noudon alkeita. Sainkin mukavasti Sarilta kotiläksyjä. Nyt sitten vain naksuttelemaan, niin eiköhän nouto vielä kuntoon saada (siis jonakin vuonna).
Mua meinas ihan jännittää, kun paikalla oli outo ihminenkin, mutta onneksi Sari sumplas sen hienosti, ettei mua sitten ees kauaa enää jännittänytkään Kieli ulkona Akkahan varmasti sen heti hokas ja oli lähteä Kiinaan. Mulla tarttu pala kurkkuun ja jäädyin, mutta Sari hoiti sit senki tilanteen Nauru
Noh, loppua kohden siis mäki sain jo sanat suusta ja homma ihan rentoutui... On se jännä, miten yksi uusi ihminen voi noin jännittää.... No tämäkin on mulle niin hyvää harjoitusta!! Että opin käsittelemään jännitystäni ja elämään sen kanssa niin, että en jäädy.
Nyt vaan pitää ajamalla ajaa itseä tällaisiin tilanteisiin, niin eiköhän tässäkin kehity.
No niih, sitten kapulan jälkeen seisomisia ja maahanmenoja, jotka ihan ok. Napakkuutta ja nopeutta kaipaisin, mutta nyt on ollut tärkeää ettei sekoile. Nyt ei sekoittanut vaan hienosti teki oikean liikkeen. Nyt yritän keskittyä liikkeen nopeuteen.
Sitten seuraamista oikealle täyskännöksin. Väljenee känöksessä, joten nyt pysähtyminen heti kännöksen jälkeen ja perusasento ja palkka. Toivottavasti auttaa. Hehe ja sitten kokeiltiin vasemmalle täyskäännöstä Yllättynyt No eihän me sitä voitu osata, ku ei olla ees harjoiteltu, mutta kokeiltiin nyt sit kumminki. Jari sanoi, että piti olla täyskäännös eikä mikään U kirjain Nauru hihihiii....  Toistamiseen sama homma ja komenttina oli, että koira osaa Heli ei. No tää lause ei kyllä taida olla meidän parivaljakolle mikään uus asia Silmänisku eli mun tarvii nyt miettiä sit miten täyskäännös tehdään vasempaan. Noh, ei tällä sinänsä kiire ole, mutta voihan tätä jo ruveta harjoittelemaan. Mutta enemmän keskityn oikeaan täyskäännökseen.
Tarkkana oltava myös tuon seuraamisen palkkauksen kanssa, ettei valu eteen. Mä koen jotenki niin hankalaksi palkata takaa...
Sitten vauhtiluoksetuloja x 2 ja jälkinmäinen oli hieno! Olin kuitenkin ihan tyytyväinen molempiin. Ei pomppuja ja vauhtia oli ihan hyvin.
Loppuun vielä Sari kätteli ja Aksu istui nätisti.

Nyt mun pitää ihan pakosta ruveta keskittymään myös tuohon välitilaan. Eli kun liike on suoritettu, niin Aksulla ei ole lupa tehdä silloin mitä huvittaa vaan siihen mun on nyt keksittävä joku semmoinen juttu, ettei väliajallakaan tehdä mitä huvittaa! Se on siinä mielessä vielä kuriton pentu. Eli nyt kun oikeasti ei oo enää pentu, niin nyt on ruvettava käyttäytymään aikuismaisesti! Ja vaikka mua jännittäis kuinka, niin mulla ei saa sanat juuttua kurkkuun, koska tällöin Akka käyttää tilanteen hyödykseen.

Nyt siis treeneihin:
- häiriötä
- hallintaa
- uusia ihmisiä
- Palkkaa ja hauskanpitoa!!!

Kotosalla naksutellaan ja hinkutetaan asioita aivolohkoon.

Kiitos paljon taas jälleen Sarille avittamisesta!

Ja toivottavasti Riikka sen pennelin saisi Hymy hienoja ja hyviä niistä ainaski tulis!