Porukalla tehtiin tänään kisamaiset treenit Etelä-puistossa. Oli nauhat ja kaikki!
Täytyy sanoa, että tämäkin mua jo jännitti.

Minä ja Akka tehtiin tokon alokas rata. Piia toimi meille liikkeenohjaajana ja Jari taltioi kaiken. Marika kannusti yleisössä Hymy

Luoksepäästävyys ok. Peppu pysyi hienosti maassa ja kontakti minuun hyvä!
Paikallamakuussa meinasi nousta herkästi perusasentoon, joten piti vahvistella käskyä. Akka meinas nyt tarjoilla maahanmenoa ja perusasentoa tämän tuosta. Paikalle jäi hienosti ja itse paikkamakuu sujui rauhallisesti. Vapautin makuulteen.

Seuraaminen hihnassa oli parempaa kuin ilman hihnaa. Olin itse paljon rennompi hihnassa mentäessä ja minulla oli vielä tuolloin luottavaisempi olo. Mutta kun otettiin hihna pois, niin rupesin todella jännittämään. Rupesi ahdistamaan se asia, että jos Akka nyt ahdistuu tästä liikaa ja voi kamalaa jos sille tulee huono kokemus yms.. kamalat ajatukset pyöri päässä. Olin todella huolissani ja se näkyi seuraamisessa.
Yleisesti koko seuraaminen oli todella huono. Ei varmaan koskaan tai ainakaan pitkään aikaan seuraaminen ole ollut näin huonoa!

Akka myös joka välissä perusasennossa yritti tarjoilla mulle maahanmenoa. Huomasin, että Akka yrittää tällä maahanmeno tarjonnalla nyt rauhoitella minun omituista käytöstäni. Raukka parka! Tässä taas nähdään miten taitava ohjaaja mä olen Itku

Liikkeestä maahanmeno tais olla ok. Luoksetulossa tapahtui kummallisuus.... Akka juoksi suoraa sivulle Nauru Mua rupes siinä vähä naurattamaan, ku asia sen verta huvitti. Eihän sitä tuomari tiennyt miten se on oikeasti opetettu Silmänisku 
Ja sitten liikkeestä seisominen, tadaa, ja maahan! Ja kuulemma vielä nopeasti! Voi luoja paratkoon. Akka ei ole aikoihin enää sekoittanut näitä keskenään, mutta tässä nähdään mitä voikaan eteen tulla.

Hyppy oli hieno! En pyytänyt perusasentoon vaan palkkasin välittömästi.

HUH!
Johan oli ja tulipa tehtyä. Jari tosiaan kuvasi koko jutun ja huomenna pääsen katsomaan jutun videolta. Saas nähdä... kestänkö edes katsoa! No pakko on avata silmät häpeilemättä ja kohdattava totuus. Jos se sitten myös osaltaan opettaisi jotakin. Toivottavasti!
Piia myös tuumasi, että mä huokailen kovasti, joka varmasti myös osaltaan vaikuttaa Akkaan. Seuraamisessa olin tuijottanut Akkaa, joka tietysti oli ahdistanut Akkaa. Eli mun elekieli oli Akalle ahdistava.
Mutta oppia ikä kaikki..... Onhan tässä koko tämä elämä aikaa opetella Hymy

Voi mä kiitän niin paljon mun treeni kavereita, jotka tähän lähti niin mielellään mukaan Hymy ja Sarin vinkit yritin muistaa parhaimpani mukaan jännitykseltäni. KIITOS!

Ja muuten.... Touho, Ihku ja Jurri oli ihan sika hienoja tänään!!!! Kyllä Akan kelpaa, kun sillä on noin taitavia poikaystäviä pilvin pimein Cool 

Nyt me lähdetään Pasin ja Aksun kanssa lenkkeilemään harjulle. Nimittäin me ollaan saatu aivan ihana hoitotäti tytöille. Ja nyt hoitsu tulee pariksi tuntia meille tyttöjä vahtimaan ja me päästän lenkille!!!! Siis superia!