Otettiin porukalla viestiä Hymy

Meitä lähti viestimään mun ja Eerikan lisäksi, Eerikan kaveri Heini, Pasi, Senni, Siiri ja Siirin kaveri Totti. Joten häiriötä oli Eerikan päässä hyvin.

Otettiin 7 juoksu pätkää. Minä lähdin liikkuvana Aksun kanssa metikköön ja lähetin Eerikalle. Oltiin päätetty, että tehdään alun seuraamispätkät yms rituaalit niin kuin ennenkin, mutta minä jätän omasta päästäni odotuksen pois. Eerika odotuttaa ja tekee kaikki kommervenkit ja hänellä parempi palkka ja mulla ainoastaan kuivanappulaa.
Lähetin Eerikalle ja hienosti eteni suoraa Eerikan työ. Sitten etenin jonkun verran ja Eerika lähetti mun luokse. Hyvin tuli. Sitten otin itse seuramispätkät yms... Lähetin, mutta ei heti lähetenyt toisella käskyllä ja vähä kannustuksella lähti hyvin. Eerika taas odotutti jonkun verran, että pääsin etenemään. Eerika lähetti ja näin, kun Akka tuli ja kun oli pisteessä mistä olin lähtenyt etenemään, niin hienosti nenä meni maahan!!! Ja sieltä eteni mun luokse, jesh! Hienosti Pusu
Kehuin rauhaksiin, otin seuraamispätkän ja lähetys. Ekalla ei taskaan lähtenyt ja tarvi uuden käskyn. Tällä lähti hieman epävarmasti, mutta ei pysähtynyt vaan jatkoi määrätietoisesti matkaa eteenpäin Eerikan luo asti.
Päätettiin Eerikan kanssa ottaa vielä parit juoksut niin, että minä menen lähelle Eerikaa. Ja kun Eerika lähetti ja Akka juoksi luokseni, niin johan olikin ihmeissään, että kun olinkin lähellä. Ja nyt, kun minä lähetin Akan menemään Eerikan luokse kaiken alkurituaalien jälkeen, niin Akka lähti välittömästi käskyn saatuaan! Eli nämä viesti treenit meni nappiin nyt sitten!!! Ja nyt tiedetään, että seuraavalla kerralla toimitaan samoin, että asiaan tulee varmuutta. Mutta oli nyt jo hienoa huomata, että Akkakin alkaa näihin alkulähetyshommeleihin rutinosoitua. Joten uskon, että näillä mennään eteenpäin.

Kotipihassa tottista. Pääasia tottiksessa nyt oli leikki. Yritän vahvistaa leikkiä varmemmaksi ja rennommaksi. Otin seisomista ja maahanmenoja, paikalla käännöksiä ja eteentuloja. Ihan loppuun otin reilun parin minuutin paikkamakuun ja olin itse välillä piilossa.
Leikkiminen käy edelleen melko herkillä, mutta pitää toivoa, että leikkimällä asia vahvistuu ja varmistuu.