Tänään siis ihan vapaa päivä. Nautittu auringosta, syöty ja levätty.

Eilen illalla supisteli kovasti, joten eilinen oli minulle ihan liian rankka juttu. Huomenna olemmekin menossa Heidin kanssa mustien belgien pk-leirille ja kyllä taitaa Heidin leiristä tulla rankka, kun joutuu kuitenkin mua ja Akkaa paljon avustamaan. Heidillä, kun on omakin koira, pikku Hempukka ja sitten joutuu Akallekkin toimimaan apuohjaajana. Täytyy ostaa Heidille paljon herkkuja, että jaksaa ;)

Noh, tänään olen sitten keitellyt jo valmiiksi Akalle viikonloppua varten herkkuja. Kanaa ja lihaa... Vielä pitäisi keitellä maksat ja sydämet. Parempi ottaa herkkuja mielummin liikaa mukaan kuin että olisi liian vähän. Harmillista, kun Akka ei syö nakkeja eikä makkaroita (outo koira) nimittäin niiden kuskaus olisi paljon helpompaa kuin näiden eväiden. Mutta mitäpä sitä ei koiransa eteen tekisi ;) No jauhelihaa ei onneksi tarvi sentäs ruskistaa :D se voidaan syödä ihan raakana, hehee.

Tässä olen miettinyt, että mitä kaikkea sitä leirille pitäisikään mukaan ottaa. Ja olemme Heidin kanssa puhunut myös siitä, että miten toimimme, jos minulla lähtee leirillä synnytys käyntiin. Mutta toivottavaa olisi, että vaavikki masussa ainakin sen kaksi viikkoa vielä pysyisi. Mutta minä lähden leirille nauttimaan ulkoilmasta ja hyvästä seurasta. Muu onkin sitten sitä, mitä katsotaan, että pystyykö vai eikö pysty tekemään. ja titetysti tässä vaiheessa sitä ON otettava jo rennosti ja rauhallisesti. Kovasti myös jännitän sitä, että miten muu perhe täällä pärjää, kun minä olen vknlopun poissa, mutta Pasi ainakin sanoi, että mun ei sitä tarvisi murehtia vaan nyt minä voin ihan täysin vain nauttia omasta olostani. Ihana Pasi! Kohta kuitenkin se vaavikki tulee ja hulinaa taas pisaa. Joten nyt vain rentoudutaan ennen H-hetkeä.

Mukavaa viikonloppua ja nauttikaa nyt taas auringosta, kun se kerrankin paistaa! Palaan viikonlopun jälkeen kertomaan leiriuutiset.