Tiistaina 14.4. taas uudessa paikassa. Olikin kiva paika.
Akalle 5 maalimiestä valmiina. Kaikille lähetettiin suoraa. Akka menikin hienosti jokaiselle. Ainut moka tuli meille. Kun läetettiin Akkaa kolmoselle, niin me oltiin menty kolmosen ohitte ja lähetys tapahtui siis vitoselle. Akka meni vitos piilolle tosi hienosti suoraa ja etsiskelikin siellä äijää, mutta tuloksetta. Hienosti etsittyään eteni aluetta ja tuli keskilinjalle takaisin tyköni. Ihmeteltiin hieman, että miksi kummassa Akka ei Jaria nosta. Noh, lähetettiin uudelleen ja Akka edelleen todela hienosti lähti kohti piiloa. Taas etsi, mutta tuloksetta. Tämän jälkeen lähti taaksepäin ja taas me ihmeteltiin, että mitähän nyt tapahtuu, mutta annettiin Akalle rauha etsiä. KOhta kuuluikin Jarin kehut. Ja minä ja Sari hieman hämmästeltiin, että mitä ihmettä ja miten ihmeessä Jari onkin tuolla!! No, sitten huomasimme, että me olimme sen mokan tehnyt ja hypännyt kolmosen yli. Jari olikin ihmetellyt, että mitä kummaa oltiin touhuttu.
Mutta täytyy nyt sanoa, että hienosti Akka teki! Hienon vahinkotyhjän, jonka jälkeen lähti vielä hienosti etsimään! Joten suuri plussa tämä!
Myös hallinta alkoi sujua minulla pikku hiljaa. Mä olen niin arka komentamaan Akkaa. Mutta nyt kun vain olin jämpti, niin hyvin tajus eikä nokkiin ottanut, joten nyt vain todella pitää olla jämäkämpi tässä asiassa. Ei Akan motivaatio komentamisesta laske, koska motivaatio etsimiseen on ihan kohdillaan.
Viimeiselle piilolle taas mentiin kaikin. Ruokaa ja palloleikkiä!
Kivat treenit.