Uusi paikka ja uudet kujeet. Olin Sarin ja Pian kanssa tottistelemassa Pikkahallin parkkiksella. Sari ja Pia oli ennättänyt paikalle jo taas paljon aikasemmin kuin minä, mutta se ei tahtia kuitenkaan haitannut.

Otin Aksulle kaksi sessiota.
Eteentuloja läheltä, Sari piti Aksusta kiinni. Eka oli ihan mahtava! Seuraavat oli ihan passeleita. Nyt pitää olla tarkkana, ettei palkitse aina samalla kädellä vaikka namit onkin molemmissa käsissä. JOtenki sitä vaan rutinosoituu... Nyt tarvii laittaa aina molemmat kädet eteen, kun Akka on tullut, niin ei tule sitä tapaa. Sitten seuraamisen käännöksiä. Alkuun koiranmakkaralla ja kun hain kissanruoan, niin heti parempi ilme Aksulla. Nyt harjoiteltiin käännöstä oikeaan ja vasempaan. Mä en osaa kääntyä! Kuulemma koira osaa, jos mä vaan osaisin. Noh Pia piti Akkaa ja Sari sitten opetti mua kävelemään ja kääntymän Nauru Siten kokeilin koiralla. Heti kun itse ryhdistäydyin ja olin varma liikkeissäini, niin Akka oli menossa hyvin mukana. Täytyy siis vaan itse tietää mitä tekee niin kyllä se koirakin siinä sitten. Eli nyt vain sitten itselle kotiläksyksi kääntymisien opettelua...

Toisessa sitten otettiin seisomisia. Ne on ihan ok mallilla. Naksun käytöstä seisomisessa keskusteltiin. Olenkin miettinyt miten voin naksun yhdistää seisomiseen ja nyt tuli selvyys. Mutta tuli ihan hyviä seisahtumisia. Sitten vauhtiluoksetulo, joka ok! Reenit siinä.
En heti vienyt Akkaa autoon vaan juteltiin saunaillasta mitä tässä haaveillaan.... Niin samalla leikitin Akkaa purkeilla. Heittelin ja saalistutin purkeilla ja aina ku Akka haki ja toi purkin mulle niin sai namin. Akalla oli muutenki ihan kiva fiilis päällä, niin uskaltauduin ottamaan pallot esiin. Laitoin Aksun maahan ja tein leikkiin taas jännitettä, että yksii, kaksiii jnee... ja vapaa ja pallo lensi ja sinne rynnistettiin yhdessä. Kivasti Akka leikki. Sitten tuli Zorro paikalle ja se vei Akan huomiokyvyn mukanaan.... Karismaattinen vanhus saapuu paikalle, niin johan Akka meni sekaisin ja suoraa sitten sinne! Mä en oikein kerinnyt nähdä mitä se Aksu siä yritti, kun minä en antanut periksi vaan jatkoin itsepintaisesti leikkiä ja kutsuin Aksun takaisin. Akka tuli takaisin ja leikki jatkui. Maahan ja Akka maahan menikin, mutta yritti vilkuilla edelleen Zorroa. Taas aloin hieman hetsaamaan ja luomaan jännitettä leikkiin ja kun huomasin, että keskittymiskyky on minussa ja VAIN minussa vapautin ja pallo lensi ja sinne rynnättiin. Leikittiin palloilla pikku tovi ja sitten loppu. Vaadin vielä Aksulta sen, että malttoi istua ja pyytää luvan, että sai mennä Zorron luokse. Ja näin kun neiti malttoi tehdä niin päsi liehittelemään vanhusta Pusu

Oli oikein kivaa ja kiitokset taas Sarille ja Pialle rautalangan vääntämisestä!

Katsokaa koiraani niin tiedätte millä päällä sen emäntä on Silmänisku