Pakko sanoa, että naksu toimii kapula asiassa. Kapula nousee peräti mun käteen :)

Illalla kävin Niihamassa Aksun kanssa. Oltiin kentällä ihan kaksin. Aluksi leikittiin kahden lelun leikkiä ja tämän jälkeen autoon. Sitten otin Akan ihan vain höntsäilemään mun kanssa kentälle. Meni hienosti seuruuta, maahan meni hienosti käsimerkillä ja palkaksi narupalloa. Oikein oli kivaa ja intoa. Välillä Akalla meinasi tulla turbo vaihde päälle ja lähti juoksemaan, jolloin minä lähdin maaliin piiloon. Akalle tuli hätä ja lähti etsimään mua. Huomasi, että kannattaa vaan seurata ja pitää mut silmällä, etten katoa. Akka tuo kyllä lelua mulle hienosti ja tykkää leikkiä mun kanssa. Kentällä oli kaksi kilon painoista kapulaa, jotka nousi maasta, hyvähyvä! Varovasti toki pitää olla nyt tuon kapula asian kanssa, että varmasti menee eteen päin. Mutta täytyy sanoa, että meillä oli kivaa!!! Tällaisia keikkoja lisää!

Nyt blogi hiljenee.... ehkä ;)