Akka on toipunut loistavasti! Ei mitään oireita enää pariin päivään. Tais jäädä tauti eläinlääkärin pöydälle.
Hyvä näin!

Kotosalla olemme ottanut rullailmaisua Pasin kanssa. Nyt siirsimme asian metsään ja välimatkaakin reipaasti.
Akka otti jokaisellakerralla rullan hienosti, mutta ei meinaut tulla mun luo asti vaan pyörähti puolesta välistä rulla suussaan takaisin kohti maalimiestä :) Ajatteli varmaan, ettei mun luo tarvi tulla, kun en kerta palkkaa vaan äkkiä takasin mm:n luo. Hassu. No sitten tajusi, että mun luo on pakko tulla takaisin, että saa käskyn näytölle ja täten mm:n kehuttavaksi. Alkuun myös vähä hutilontia luovuuksessa, koska kiire näytölle, mutta nämäkin saatiin hyvälle mallille. Eli nyt treenaamme metsässä rullaa. Eteenpäin, eteenpäin hitaasti, mutta sitäkin varmemmin.

Mutta siihen ohhoh asiaan....

Mä olen yrittänyt opettaa tässä nyt pian 2 vuotta Aksulle vasenta täyskännöstä siten, että Akka kääntyy minun vierelläni takapäätään käyttäen ja nyt taas olen ottanut asian hinkkauksen koteeksi ja kokeillut vaikka mitä, mutta ei ota onnistuakseen.
No iltaruoalla sitten taas homma eteen. Lähdin seuruuttamaan reippaasti, tein käännöksen reippaasti ja oho Akka oli hienosti vasemmalla puolella, mutta ei tullu vierellä vaan kiertäen minut! OHO! Näin ei olla koskaan menty saati opeteltu, mutta Akka itse päätti, että näin tämä juttu ehkä toimisi paremmin!
Joten nyt ajattelen kokeilla täyskäännöstä vasempaan Akan haluamalla tavalla eli että Akka saa kiertää minut. Katsotaan kumman tavan sitten oikeasti otamme käyttöön. Minun tapani vai Akan. Kyllä Aksulaisen pitää antaa parastaan, että hyväksyn kiertämisen.
Aika siis näyttää tämän.