No kokeilin eilisen jutun Niihamassa...

Kaksi kertaa eteenmenoa ruokakipolle. Eteenmenot tulevaisuudessa kentän takalaitaan, kiitos Pialle ja Sarille sivistämisestä :)
Akka meni vauhdikkaasti kipolle, mutta joutui hakemaan kippoa. Nyt pitää laittaa kippo sillä tavalla, että kippo näkyy vamasti ja hyvin. Kaksi kertaa tämän tein jonka lopuksi otin patukan ja heitin. Akkaa ei patukka kiinnostanut nyt niin paljon kuin Sari ja Pia. Mutta olin päättänyt, että patukan ottaa edes suuhun jonka jälkeen autoon. Noh, Akka nappasikin sitten patukan suuhunsa josta sai palkaksi kehuja ja autoon.

Tämän jälkeen kissanruoalla seuraamista. Mä höpötän ku ruuneperi samalla ku seurautan :) Ja vinkiksi taaas jälleen kerran vaikeneminen liikkeellä. Akan ilme oli parantunut, kun oli sulkenut suuni. Akka ajatteli hölmistyneenä, että mikä sille nyt tuli ja kerranki osaa olla hiljaa :)))) Tuumi Heidi :-D
Nyt siis todellakin pitää muistaa tuo hiljaa oleminen ja avata suu vasta sitten kun on sen aika!!!
Sitten Sari piti Akasta kiinni ja minä menin menojani ja Akka tuli luokse samalla vauhdilla kuin aina ennemminkin. Onneksi tämä nyt meni näin.

Kiitos Sarille ja Pialle taas jälleen kerran. Ne raukat ku oli ihan paleltuman kourissa siellä, kun mä sinne menin. Olivat ahkerina tyttöinä reenannut omia koiriaan.

Tällä tavoin nyt treenaan jonkun aikaa ja katsotaan mihin homma tällä etenee.... Tämän pitäisi nyt mielestäni olla melko suunnitelmallista hauskan pitoa! Tai siihen tähdätään, että tästä tulee RENTOUTTAVAA hauskan pitoa molemmille osapuolille.

Sitten mä painelin Prismaan ja tosiaankin nyt taas muistui mieleeni, miksi mä käyn torstaisin yleensä kaupassa. Ja kaiken lisäksi ku olin ostanut kärryt täyteen ruokaa ja kaikki oli mennyt jo pusseihinkin, niin myyjäpä mitätöi koko jutun ja homma uusiksi. Hoh, hoh, eipä sillä myyjälläkään varmaan kivaa ollut ku sai uudestaan ottaa mun ostokset hihnalle.... :-D Noh, tekevälle sattuu.